Monday, July 5, 2010

"Чатны дурлал", Болжмор

- Hi, юу хийж байна даа
- Ажилаа хийгээд л
- Хоёулаа бараг жил гаран чаталлаа одоо нэг уулзах болсон юм бишүү. Чи намайг монголд ирэнгүүт уулзана гэсэн биз дээ
- Хүрээд ирсэн үү, харин л дээ үнэндээ амьдаар уулзмаар л байна шүү
- Тэгвэл маргааш, ажилаа зохицуулаарай, чиний утас надад байгаа би залгая.

Хэнийг нь ч мэдэхгүй энэ нэг хүнтэй чатлаад нээрээ жил гаран болчихсон байдаг. Яанаа ямар хүн байгаа бол, урд нь хэн ч байсан би дассан дурласан гэж бодож байсан чинь яг цагаа тулахаар бас эвгүй юмаа. За яадаг юм уулзаад нэг мөр асуудлаа зохицуулчихсан нь дээр биз. Тэрээр өөртөө ингэж хэлээд зоригжин уулзах газраа очлоо. Тэгтэл ч утас нь дуугаран булангийн ширээнээс нэг намхавтар нуруутай, бүлтгэр нүдэй бас болоогүй харааны шилтэй яг туулай шиг залуу түүнийг далалж байгаа харагдахад ээ бурхан минь гэсээр арайхийн биеэ барин хажууд нь очиж суув.

- За ингэж нэг уулздаг юм байжээ. Чи яг л зурган дээрхи шигээ хөөрхөн юмаа
- Харин тэглээ нэг уулзлаа даа, юу гэсэн үг вэ. Чи харин...арай турчихсан юмуу, нэг л өөр хүн харагдаад байх чинь?
- Тийм байна уу...хэхэ, уучлаарай үнэндээ миний чамд үзүүлж байсан зураг би биш ээ.
- Чи ямар муухай юм бэ, би тэгэхэд чамд итгээд үзүүлсэн биз дээ. Тэгээд тэр чинь хэн байсан юм
- Чи тэр эзэнтэйгээ танилцах юмуу?
- Тэглээ ч гэсэн чи ингэж хүн хуураад байхдаа яадаг юм, би явлаа. Дахиж надтай битгий харьцаарай.
- За битгий уурлал даа, үнэндээ би бантахдаа найзынхаа зургийг үзүүлээд дараа нь үнэнийг нь хэлчихье гэж бодсон ч чадаагүй юм. Тэгээд ч чи өөрөө эр хүний царай ямар хамаатай юм гэдэг байсан биз дээ
- Тэгэхдээ л...чи анхнаасаа л үнэнээ хэлэх байсан шүү дээ, одоо би чамд яаж итгэх юм.
- За уучлаарай, найз нь тэр найзыгаа дуудчихье, энүүхэн ойрхонд байгаа угаасаа. Боогий нэг эгдүү нь хүрэн явах гэснээ ярьж бичдэг байснаа санан за ганц уулзахад хэмээн арайхийн биеэ барин үлдэв. Тэгтэл ч гучаад минутын дараа өнөөх жинхэн зурган дээрх дурлалт залуу нь ороод ирэх нь тэр. Нөгөө түрүүний хүрээд байсан уур нь арилсан ч худлаа уурлаж байгаа дүр эсгэн
- Та хоёр ямар балиар юм бэ, ингэж хүнээр тоглоод, тэгээд ичихгүй одоо хоёул хоёулаа зэрэгцэж суугаад боож үхмээр юм
- Харин энэ нэг юмнаас болж ийм юм болчихллоо. Ямартаа ч танилцах уу, Баяраа хэмээн гараа сунгаад инээснээ: Анх би чамтай танилцаж байсан, тэгэхэд чи өөрөө нэг л их номын хүн ярьж ядаад байхаар чинь найздаа чиний айдиг өгчихсөн. Тэгсэн та хоёр бүр ийм дээрээ тулчихсан байдаг. Тэр гурав танилцан элдэвийг ярилцсаар Боогий харихаа хэлтэл Баяраа
- Уучлаарай Боогий үнэндээ чи надад маш их таалагдаж байна, би утсаар ярьж байж болох уу.
- Үгүй...та хоёрт хүрсэн уур гарахгүй байна. Энэ өдрөөс хойш Баяраа эр хүний хамаг л мэхээ хийн Боогийг эргүүлэв.
- Сайн уу, уулзаагүй удаж шүү, та хоёр юу болж байна даа, цаад Баяраатай чинь бараг таарахгүй юм, сая чамайг онлайн байхаар чинь мэнд мэддэг юмуу гээд
- Сайн...чи сайн уу...хэ хэ Баяраа юу. Чи энэ зун ирэх үү би хуримаа хийх гэж байгаа
- Хөөх тийм үү...за баяр хүргэе, арай манай Баяраатай
- Тиймээ, бид хоёр удахгүй хөөрхөн маамаатай болно....баярлалаа

No comments: